Tanácsok: 36 1999 01 49
SZÁLLÍTÁS KIZÁRÓLAGOSAN JOGI SZEMÉLYEK RÉSZÉRE
>

XXXX 

FAQ – Kérdések, amiket sokan kérdeznek

Szeretnénk a nyílt kérdéseket elkerülni. Előfordulhat, hogy probléma lép fel, vagy csak segítségünkre van szüksége. Ezért összekészítettünk néhány kérdést és választ ami a megrendelés folyamán felléphet. „Frequently Asked Questions“ F.A.Q

Rendelhetek katalógust?

Igen. Így kényelmesen válogathat a céges ajándékok közül akkor is ha a PC nincs bekapcsolva. Ez csak egy kis választékot tartalmaz, egy gazdag kínálatot webshopunkon talál. Katalógusrendelésért klikklejen egyszerűen ide és adja meg postai címét.

Vannak más termékeik is, amik nincsenek a Shopban feltüntetve?

Igen, ha egy egészen egyedi céges ajándékra vágyik, lehetőségünkben áll ezt biztosítani. 80.000 termék található Shopunkban, és még igy is tudunk Önnek továbbiakat is felkínálni. Vegye azért figyelembe, hogy eme termékeknél előfordulhat, hogy a minimálrendelés magasabb. Kérdezze csapatunkat a részletekről. Kapcsolat

Tudnak tanácsokat is adni abban az esetben ha még nem talaltam meg a hozzám illő céges ajándékot?

Igen. Ha nem tud dönteni, állunk rendelkezésére. Munkatársaink tapasztaltak e területen és szakértői segítséggel szolgálnak bármikor. Hívjon minket és közölje velünk kívánsígait. Kontakt

Hogyan rendelek mintát?

Ha egy mintát szeretne kívánt céges ajándékaiból rendelni, erre több lehetősség is van. Árukosarába helyezheti a mintarendelésként kiválasztott tárgyakat a webshopban, vagy faxon, telefonon, emailben, esetleg levélben lép velünk kapcsolatba.

Benyomtathatom a mintát?

Egy minta is benyomtatható lehet. Így azonban a mintarendelés költségei jóval magasabbak lehetnek, mint egy nagytétel esetén az egységár. Ha a rendelés tovább folyik, a már mintarendeléshez előállított sablonok nem lesznek ismét felszámolva.

Milyen kedvezményeket ajánlanak?

Ha interneten keresztül rendel, autómatikusan jóváíródik 2,25% kedvezmény. Ezenkívül további kedvezményeket érhet el korai rendeléssel és korai előlegfizetéssel is.

Mik a fizetlési lehetősségek?

Lehetőssége van előlegben fizetni, amivel 2% kedvezményt írunk jóva. Ha már klienseink közé tartozik, szóba jöhet egy számlázás utáni fizetési határidő is. Kérdezze bármikor tanácsadóinkat. A minta mindíg ki lesz számlázva.

Milyen magasak a portóköltségek?

A szállítási költségek a volumen és súly arányában változnak. Több cikk rendelése eseteben sem garantálható minig, hogy a szállítás kumulálva lessz számítva

Mintarendelés esetén egy pausálköltség lesz számítva.

Tartalmazza a rendelés a portóköltségeket?

Álltalában a megjelenített ár nem tartalmazza a szállítási költségeket. Online rendeléskor az utolsó lépésben lesznek a szállítási költségek kivetítve.

Hogyan rendelek?

Rendelésre több lehetőssége is van. A legegyszerűbb az árukosár a Shopunkban. Válaszza ki a termékeket amelyek tetszenek Önnek, helyezze azokat a kosárba, adja meg a mennyiséget és a reklámfelviteli adatokat. Vannak kategóriák ahol minimálmennyiség rendelése szükséges. Gyorsabban is megy, ha felhív minket. És természetesen írásban is megkereshet minket.

Hogyan kapom meg az árut?

Ha nálunk rendelt és a reklámfelviteli részletek is tisztázva lettek, akkor a többi már csak a mi dolgunk. Továbbiakkal nem kell foglalkozzon, de természetesen a szükséges információkat megkapja tőlünk.

Hová szállítanak?

Mi oda szállítjuk az árukat, ahol Önnek azokra szüksége van.

Tárolhatom Önöknél az árukat addig ameddig szükségem lesz rájuk?

Igen. Ha még nincs szüksége a termékekre, de előre gondoskodott azok legyártatásáról, szívesen tároljuk azokat. Erre lettünk szakosodva. Itt bővebben is olvashat errőlFull Service

Benyomtathatom a termékeiket céglogómmal?

Igen. Külön grafikai csapat áll ezügyben rendelkezésére. Nincs még logója? Nálunk erre a problémára is megoldást talál piacszakértőinken keresztül. További részleteket itt olvashat. Grafikservice

Hogyan kerül céglogóm a termékekre?

Azért, hogy mindent elmagyarázzunk a reklámfelviteli procedurákról, egy külön oldalt hoztunk létre. Ott megtalál minden részletet, inkluzíve szakkifelyezéseket is. Reklámfelvitel

Hogyan juttatom el önökhöz logómat?

Ez töbféleképpen is kivitelezhető. Emailben és postán is elküldheti ezeket. Postázáskor tegye fel logoját egy USB-re vagy cédére és küldje el azt nekünk. További részleteket a témáról itt olvashat. Reklámfelvitel

Rendelhetek kevesebbet is mint a minimálmennyiség?

A minimálmennyiség-korlátozás álltal képesek vagyunk fair árakat kínálni, és ezálltal megkülönböztetjük magunkat a kiskereskedőktől. Emiatt kérjük megértését és beleegyezését a minimálrendelések betartása ügyében.

Visszacserélhetek egy rendelést ami nem tetszik?

A céges ajándékok kifejezetten Önre lesznek szabva, ezálltal egy csere nem lehetséges. Segítségére szolgáljon a Shopunkban található termékvizualizáció, amely valósághű benyomást szolgáltat. Ezenkívül mintát is rendelhet tőlünk.

Hogyan reklamálhatok?

Minden erőfeszítésünk ellenére előfordulhat, hogy szín, méret, vagy más jellemzőkkel szemben nem lesz elégedett. Természetesen panaszt tehet ezügyben. Az első fázisban tanácsadója áll rendelkezésére. Mindent meg fogunk tenni egy teljes megelégedettséget hozó megoldás ügyében.

Mit tehetek a ha problémáim vannak az internetes oldallal?

Ha az Online-Shops megjelenítésével kapcsolatban problémák merülnek fel,telefonon is kapcsolatba léphet velünk, vagy egy üzenetet is hátrahagyhat. Erre szolgálnak: Feedback-Button vagy írjon emailt feedback@giffits.de. A mihamarabbiakban jelentkezünk.

Az Ön Giffits Hotline-service
36 1999 01 49
Vannak további kérdései? a FAQ-hoz